Dimarts, 25 De Setembre De 2018

20/09/2018

FESTA MAJOR DE SANT MIQUEL 2018

Foto

Els dies 27, 28, 29, 30 de setembre i 1 d'octubre es celebrarà la Festa Major de Sant Miquel 2018.

Cervianencs i Cervianenques,

Estem a les portes de l'esdeveniment mes reconegut del nostre poble, La Festa Major!. Dies intensos que hem de viure al màxim, oblidem les nostres inquietuds, i gaudim amb tota aquella gent que estimem i ens estimen, fem que aquests dies ens deixin un bon record durant tot l´any.

La Festa Major del 2017 va estar per a molts de nosaltres inoblidable. El diumenge del  1 -O, va marcar durant mesos un abans i un després en la història del nostre petit país i també del nostre poble. Fen-ne un repàs, es de valorar la unió del nostre veïnat davant una urna i custodiant el nostre Ajuntament durant  tot el dia, alguns de nosaltres sense dormir, amb tot el civisme en veure com ens van envair casa nostra, crec que no ho oblidarem per temps que passi. Com Cervianencs i Cervianenques forts i ferms us demanem que aquest any també ens acompanyeu. Hem de fer de la tarda de l´1-O una tarda ben especial i fer pinya una vegada mes.

Fem entre tots que aquests dies de Festa Major 2018 siguin un referent en la nostra historia, viviu-la intensament.

L´ajuntament i entitats us desitgem

Bona Festa Major 2018!!

L´alcaldessa, Mercè Rubió Carré